Європейський Союз вводить стандарт Euro 7, який вперше регулює не тільки вихлопні гази, але й викиди частинок від зносу шин. Французька компанія Michelin підтримала цю ініціативу, назвавши її важливим кроком до зменшення екологічного впливу, однак підкреслила, що ефективність нової норми залежить від методу вимірювань.
Французький виробник виступає за проведення випробувань на дорогах у реальних умовах, які вже шість років розробляються спільно з регуляторами та отримали підтримку німецького автоклубу ADAC. Такий підхід дозволяє об’єктивно вимірювати знос у грамах на кілометр і тонну навантаження.
Альтернативою є лабораторний тест на барабані, який знаходиться на стадії розробки. Michelin вважає його вразливим до спотворення даних, що може призвести до появи на ринку дешевих і менш екологічних шин. У деяких випадках різниці у результатах досягають критичних значень.
Компанія заявила про готовність відповідати новим вимогам з 2028 року для всіх нових продуктів, а до 2030 року — для всієї лінійки. Цей підхід важливий і для сегмента нових автомобілів 2025 року, оскільки виробники будуть враховувати екологічні стандарти при розробці моделей.