Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальну тенденцію в автомобільній індустрії до даунсайзингу та електрифікації. Компанія офіційно підтвердила, що в технічному центрі Афальтербах ведеться активна розробка нового покоління V8, який обіцяє стати більш потужним, чутливим і при цьому екологічно чистим.
Наразі багато виробників відмовляються від восьмициліндрових агрегатів на користь V6, включаючи такі легендарні бренди як Ferrari. В актуальному Mercedes-AMG C 63 S традиційну “вісімку” замінили гібридним чотирициліндровим двигуном, що викликало серйозне невдоволення серед прихильників марки. Проте керівництво AMG прийняло рішення зберегти V8 у своїй модельній лінійці.
Керівник відділу розробки AMG Стеффен Ястроу в бесіді з виданням Auto Express зазначив, що ключовим нововведенням стане перехід на плаский коленчатий вал. Це технічне рішення дозволить силовому агрегату розкручуватися до більш високих обертів і забезпечить значно більш швидку реакцію на натискання педалі акселератора. Зміни торкнуться й звукових характеристик: фірмовий “акумуляторний рев” нинішнього 4,0-літрового бітурбо V8 частково трансформується в більш різкий і агресивний тембр.
Генеральний директор AMG Міхаель Шібе підкреслив, що стратегія компанії будується виключно на потребах клієнтів. Якщо попит на восьмициліндрові мотори буде зберігатися, інженери шукатимуть інноваційні способи утримати подібні двигуни в модельному ряді, строго дотримуючись при цьому екологічних стандартів. Новий силовий агрегат отримає розширений діапазон потужності, причому його верхній поріг перевищить показники діючої версії, а чутливість педалі газу буде суттєво покращеною.
Паралельно з розвитком традиційних двигунів AMG активно розвиває електричний напрямок і вже готується до дебюту серійного електричного седана AMG XX.